او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

حدیث امامت را زندگی کن (54)

رسول خدا صلوات الله علیه و آله:

فی قول الله عزوجل: ((یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَکُمْ وَ أَهْلِیکُمْ ناراً))"تحریم - 6"

کیف نقی أهلنا ناراً؟

قال:تامرونهم بما یحب الله و تنهونهم عما یکره الله.


رسول خدا صلوات الله علیه و آله در خصوص این  سخن خداوند عزوجل  که می فرماید: (خود و خانواده خود را از آتش دوزخ حفظ کنید)

پرسیدند چگونه خانواده خود را از آتش حفظ کنیم؟

حضرت فرمود: به آنچه خدا دوست دارد امرشان کنید و از آنچه نمی پسندد نهی شان نمایید.


کافی - ج5، ص62


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد