او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

حدیث امامت را زندگی کن (67)

مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام:


لا خَیرَ فی لَذَّةٍ مِن بَعدِها النّارُ.



در لذتی که بعد از آن آتش (عذاب) باشد خیری نیست!


من لا یحضره الفیقه: ج 4، ص 392، ح5834

نظرات 1 + ارسال نظر
سلمان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام برادر عزیز
نمی دونم چرا وقتی به مطالب وبلاگتون نگاه می ندازم - نشاط معنوی - در من ایجاد میشه
ماجور باشید ان شاء الله
گفتم احتمال زیاد کانال تلگرامی داشته باشید یا لا اقل شماره تلفنی از شما داشته باشم.
البته من قبلا چند بار به شما پیام دادم لکن شما در مقابل پیام های بنده سکوت کردید و ما رو بی جواب گذاشیتد.
التماس دعای فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد