او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

وبلاگ بیداری اندیشه هک شد

وبلاگ بیدار گر و روشنگر بیداری اندیشه هک  شد !! 

هک کردن این وبلاگ نشان از نهایت عجز و ضعف تاریک اندیشان و یهودیان بی صفت و جیره خواران حقیر آنها است 

 

فعالیت های مربوط به این وبلاگ را تمام دوستان می توانند در تالار گفتگوی بیداری اندیشه دنبال نمایند  

 

خدا نور خود را غلبه می دهد ولو موجوب خشم مشرکین و معاندین حق باشد!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad.d. شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام.متاسفانه از قرار معلوم تالارگفتگوی آن هم هک شده.شما اگر اطلاعی دارید به ایمیل حقیر بفرستید.

zohur شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

از یه طرف خیلی ناراحت شدم اما از یه طرفم خوشحال شدم که تونسته حرسشونو در بیاره.امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل بشه.بازم از تالار استفاده کنم.

کیسان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ

لعنت خدا به این پست مردمان اخه اگه راه ما غلط بود که این بی فکر ها هک مون نمی کردن پس راه رو درست اومدیم باید وبلاگ بیداری اندیشه2 رو تاسیس کنیم این بار مجهز تر رو کمک مالی من ( تا حد ی که بتونم ) هم
حساب کنید (انتظار شق القمر نداشته باشین این بار اگه همه هم کاری کنیم بیداری 2 رو به امید خدا تاسیس می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد