او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

بار گران شدیم

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام 

به نظر می رسد که بار گران شدیم 

رفتیم..... 

 

وقتی مقداری سبک تر شدیم ‌‌ ان شاء الله باز میگردیم 

 

مدتی نیاز داریم به انجام عبادت بی رنج (گویا لقمان حکیم به فرزندش گفت: سکوت عبادت بی رنج است!) 

 

و البته خفته را خفته کی کند بیدار؟؟؟؟؟ 

 

اللهم عجل لولیک الفرج به حق فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرّ المستودع فیها 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 1 + ارسال نظر
کران سو یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://karansoo.mihanblog.com/

با سلام
با مطلبی با عنوان "برخی از نمادهای حاظر شیطان پرستی، در ایران" آپم
منتظر نظرات گرمتون هستم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد