او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

اگر می خواهید خداوند به شما امام زمان را بنمایاند

سلام 

این حدیث را خدمت شما دوستان نقل میکنم، بلکه شما مانند من اهل حرف نباشید و همت داشته باشید و آن را عملی کنید و از این فیض مخصوص خداوند بهره مند شوید 

 

خداوند میفرماید :

اگر میخواهید تا بنده ی خاص خود را از شما مخفی نکنم در کارهایتان رضایت مرا در نظر بگیرید و مورد رضای من عمل کنید 

 

بنابر این اگر انسان در کارهایش رضای خدا را در نظر داشته باشد  خدا با آن شخص چه میکند؟ 

 

لا أُخفی عَلیهِ خاصَّةَ خَلقی 

مخفی نمیکنم بر او بنده ی خاص خود را 

بحار ج 74 ص 28  

 

 

پ.ن : با توجه به اینکه بنده دیگر به تالار بیداری اندیشه نمیروم اگر خواستید میتوانید این متن را در آنجا بازنشر کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد