او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

زندان امام زمان

بسم الله الرحمن الرحیم
امام زمان علیه السلام میفرمایند:
وَ لَوْ أَنَّ أَشْیَاعَنَا وَفَّقَهُمُ اللَّهُ لِطَاعَتِهِ عَلَى اجْتِمَاعٍ مِنَ الْقُلُوبِ فِی الْوَفَاءِ بِالْعَهْدِ عَلَیْهِمْ لَمَا تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الْیُمْنُ بِلِقَائِنَا وَ لَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعَادَةُ بِمُشَاهَدَتِنَا
اگرشیعیان ما که خداوند آنها را به اطاعت و بندگی خویش موفق بدارد در وفای به عهد و پیمان الهی، اتحاد و اتفاق میداشتند و عهد و پیمان را محترم میشمردند، سعادتِ دیدار ما به تأخیر نمی افتاد و هر آینه به سعادت دیدار ما نائل می شدند.
احتجاج ج 2، ص 597، بحارالانوار، ج 3، ص 175.

زندان امام زمان


اعمال شیعیان است




دارم تلاش میکنم


حداقل زندان بان امام زمانم نباشم!

و برای همین کار حداقلی هم نیاز به دعای دوستان و عنایت خود حضرت حجت و توفیق الهی دارم!

اللهم الرزقنا توفیق الطاعة و بعد المعصیة

دو گزینه وجود دارد دوستان:

1- چشیدن لحظه ای لذت گناه
2- شاد کردن دل امام زمان

کدام یک را انتخاب میکنیم؟
راهنمایی:
أَ لَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یا بَنی‏ آدَمَ أَنْ لا تَعْبُدُوا الشَّیْطانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبینٌ (60-یس)
اى فرزندان آدم، آیا با شما عهد نکردم که شیطان را نپرستید چرا که بدون شک او دشمن آشکار شماست (60)


کسانی که میخواهند از این به بعد از شغل زندان بانی حضرت حجت استعفا دهند صلواتی با عجل فرجهم زیر این پست قرار دهند!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این شبها ذکری را با خود تکرار میکنم
تا شاید از زبانم به قلبم و از قلبم به اعضا و جوارحم جاری شود!
و آن ذکر این است:
من
زندان بان

امامم
نیستم!

إن شاء الله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد