او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

اذکار و ادعیه و حرزهایی معتبر در دفع شر اجنه!

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام عرض شد دوستان
در پی این پیام خصوصی:
نقل قول:
 
سلام خدمت علی اقا
یه راست میرم سر اصل مطلب ما یه قومی داریم که تو خونشون پر جن شده میخواستم بدونم


شما کتابی یا راهنمایی چیزی ندارین تا بیخیال این خانواده بشن نا گفته نماند این خانواده بسیار مذهبی هستن
یا علی
لازم دیدم تا یکسری از معتبرترین ادعیه و اذکار و حرزهایی که از 14 معصوم در این خصوص رسیده است را تقدیم کنم

مورد شماره 1:
دعای مجرب:
این دعا جزو ادعیه صبح و شام است که بنده به توفیق الهی معمولاً هر رزو صبح میخوانم
به معنی آن توجهی ویژه کنید که بسیار بسیار ارزشمند است!

روایت است از انس که گفت:

حضرت رسول(صلوات الله علیه) فرمود که هر کس این دعا را در هر صبح و شام بخواند خداوند عز و جل چهار ملک بر او موکل کند که او را از رو به رو و پشت سر و راست و چپ محافظت کنند و در امان خداوند باشد و اگر همه ی خلایق از جن و انس تلاش کنند که به او آسیبی رسانند نخواهند توانست.

نتوانند و آن دعا این است:‌

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

بِسْمِ اللهِ خَیْرِ الْأَسْماءِ

بِسْمِ اللهِ رَبِّ الْأَرْضِ وَ السَّماءِ

بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اِسْمِهِ سَمُّ وَلاداءٌ

بِسْمِ اللهِ اَصْبَحْتُ وَ عَلَی اللهِ تَوَکَّلْتُ

بِسْمِ اللهِ عَلی قَلْبی وَ نَفْسی

بِسْمِ اللهِ عَلی دِینی وَ عَقْلی

بِسْمِ اللهِ عَلی اَهْلی وَ مالی

بِسْمِ اللهِ عَلی ما اَعْطانی رَبی

بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اِسْمِهِ شَیْءٌ فِی الْأَرْضِ وَ لافِی السَّماءِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ

اللهُ اللهُ رَبّی لا اُشْرِکُ بِهِ شَیْئاً

اَللهُ اَکْبَرُ اَللهُ اَکْبَرُ وَ اَعَزُّ وَ اَجَلُّ مِمّا اَخافُ وَ اَحْذَرُ عَزَّ جارُکَ وَ جَلَّ ثَناؤُکَ وَ لا اِلهَ غَیْرُکَ

اَللّهُمَّ اِنّی اَعُوذُ بِکَ مِنْ شَرِّ نَفْسی

وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ سُلْطانٍ شَدیدٍ

وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ شَیْطانٍ مُریدٍ

وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ جَبّارٍ عَنیدٍ

وَ مِنْ شَرِّ قَضاءِ السُّوءِ

وَ مِنْ کُلِّ دابَّهٍ اَنْتَ اخِدٌ بِناصِیَتِها

اِنَّکَ عَلی صِراطٍ مُسْتَقیمٍ وَ اَنْتَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ حَفیظٌ

اِنَّ وَلِیّیِ اللهُ الَّذی نَزَّلَ الْکِتابَ وَ هُوَ یَتَوَلَّیَ الصّالِحینَ

فَاِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللهُ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیم.

مهج الدعوات و منهج العنایات، تألیف سید بن طاووس، باب حرز ها و تعویذهای ارزشمند برای جملگی چیزهای ترس آور، مورد 12، ص 122

معنی بسیار ارزشمند این دعا:

به نام خدای بسیار بخشنده مهربان

به نام خدایی که بهترین نامها است

به نام خدایی که پروردگار زمین و آسمان است.

به نام خدایی که ضرر نمیرساند با اسم او هیچ زهری و دردی.

به نام خدا صبح کردم و بر خداوند توکل کردم،

به نام خدا محافظت می نمایم بر قلبم و نفسم،

به نام خدای محافظت میکنم از دینم و عقلم،

به نام خدا محافظت میکنم از اهل (خانواده) ی خود و از مال خود،

به نام خدا بر هر آنچه که پروردگار من به من عطا کرده است،

به نام خدایی که ضرر نمیزند هیچ چیزی با اسم او در زمین و آسمان و او است که بسیار شنوا و داناست.

الله الله پرودگار من است و به او شرک نمیورزم،

خدا بزرگتر است، خدا بزرگتر است و عزیز است و خدا عظیم تر است از آنچه می ترسم از او و دوری می جویم از او،

عزیز است پناه آورنده ی به تو و عظیم است سپاس تو و پاکیزه است نامهای تو و خدایی جز تو نیست

خدای من، همانا من پناه می برم به تو از شر نفسم

و از شر هر پادشاه شدید

و از شر هر شیطان سرکشی

و از شر هر جبار ظالمی

و از قضای بد

و از شر هر حرکت کننده ای که تو گرفته ای پیش سر او را

به درستی که تو بر صراط مستقیمی و به درستی که تو بر هر چیز نگهبانی

و به درستی که دوست من خدایی است که نازل کرد کتاب را و او متولی صالحان است،

پس اگر اعراض نمایند بگو، بس است مرا خدا، نیست خدایی جز او، بر او توکل کرده ام و اوست خداوند عرش بزرگ

حتماً متن عربی که کلام معصوم است خوانده شود و به معنی هم توجه شود!

--------------------------------------------------------------------------------
مورد شماره 2:
آیات سخره
این آیات جزو اعمال هنگام خوابیدن است و من در چند باری که در جایی ناجور مجبور شدم تنها بخوابم از آنها استفاده کردم و بسیار نافع است
نقل قول:
 
گاهی انسان هنگام خوابیدن احساس میکند که حال بدی به او دست داده که ممکن است در اثر اذیت و آزار اجانین یا شیاطین باشد، لذا خواندن این آیات با صدای بلند خصوصاً هنگام تنها خوبیدن و برای دفع آزار آنان بسیار مناسب است.
باز هم به معنی این آیات شریفه دقت فرمایید:
إِنَّ رَبَّکُمُ اللّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ فِی سِتَّةِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ
یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ
أَلاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالأَمْرُ تَبَارَکَ اللّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ
ادْعُواْ رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَةً إِنَّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ
وَلاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاَحِهَا
وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. (آیات 54 تا 56 سوره ی اعراف)
پروردگار شما، خداوندى است که آسمانها و زمین را در شش روز آفرید سپس به تدبیر جهان هستى پرداخت
با (پرده تاریک) شب، روز را مى پوشاند و شب به دنبال روز، به سرعت در حرکت است و خورشید و ماه و ستارگان را آفرید، که مسخّر فرمان او هستند.
آگاه باشید که آفرینش و تدبیر (جهان)، از آن او (و به فرمان او) ست! پر برکت (و زوال‏ناپذیر) است خداوندى که پروردگار جهانیان است! (54)

پروردگار خود را (آشکارا) از روى تضرّع، و در پنهانى، بخوانید! (و از تجاوز، دست بردارید که) او متجاوزان را دوست نمى‏دارد! (55)

و در زمین پس از اصلاح آن فساد نکنید، و او را با بیم و امید بخوانید! (بیم از مسئولیتها، و امید به رحمتش. و نیکى کنید) زیرا رحمت خدا به نیکوکاران نزدیک است! (56)
فلاح السلائل ص 278

--------------------------------------------------------------------------------
حتماً متن عربی که کلام معصوم است خوانده شود و به معنی هم توجه شود!

--------------------------------------------------------------------------------
مورد شماره 3:
حرز ابودجانه:
نقل قول:
 
برای در امان ماندن از آزار اجنه و شیاطین حرز ابودجانه، منقول از پیامبر اکرم صلوات الله علیه را نوشته و همراه خود داشته باشد.

توجه کنید که حرز ابودجانه را خود شخص باید بنویسد و آن را همراه خود داشته باشد!
بسم الله الرحمن الرحیم هذا کتابُ مُحَمَّدٍ رَسُولِ اللهِ رَبِّ العَالَمینَ اِلی مَن طَرَقَ الدّارَ مِنَ العُمارِ وَ الزُوّارِ اِلّا طارِقاٌ یَطرُقُ بِخَیرٍ اَما بَعدُ فَاِنَّ لَنا وَلَکُم فِی الحَقِّ سَعَةً فَاِن تَکُ عاشِقاً مُولِعاً اَو فاجِراً مُقتَحِماً فَهذا کِتابُ اللهِ یَنطِقُ عَلَینا وَ عَلَیکُم بالحَقِّ اِنُا کُنّا نَستَنسِخُ ما کُنتُم تَعملَونَ وَرُسُلُنا یکتُبُونَ ما تَمکُرُونَ اُترُکُوا صاحِبَ کَِتابی هذا و انطَلِقوا اِلی عَبَدَةِ الاَصنامِ وَ اِلی مَن یَزعَمُ اَنَّ مَعَ اللهِ اِلهاً اخَرَ لا اِلهَ اِلا هُوَ کُلُّ شَی ء هالَکٌ اِلا وَجهَهُ لََهُ الحُکمُ وَ اِلَیهِ تُرجَعُونَ حم لا یُنصَرونَ حمعسق تَفرَّقَت اَعداءُ اللهِ وَ بَلَغَت حُجَّةُ اللهِ وَ لا حَولَ وَلا قُوَّةَ اِلا بِااللهِ العلی العظیم فَسَیَکفیکَهُمُ اللهُ وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیمُ المصباح، کفعمی، ص ۲۲۹
در مورد این حرز و واقعه ای که باعث شد رسول الله این حرز را به ابودجانه تعلیم دهد میتوانید به این لینک هم مراجعه فرمایید: http://www.asemoni.com/religion/prayer/a...-djanh.php

--------------------------------------------------------------------------------
مورد شماره 4:
حرز امام هادی علیه السلام
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
یا عَزیزَ الْعِزِّ فى عِزِّهِ ما اَعَزَّ عَزیزَ الْعِزِّ فى عِزِّهِ
یا عَزیزُ اَعِزَّنى بِعِزِّکَ
وَ اَیِّدنى بِنَصْرِکَ
وَادْفَعْ عَنّى هَمَزاتِ الشَّیاطینِ
وَادْفَعْ عَنّى بِدَفْعِکَ
وَامْنَعْ عَنّى بِصُنْعِکَ
وَاجْعَلْنى مِنْ خِیارِ خَلْقِکَ
یا واحِدُ یا اَحَدُ یا فَرْدُ یا صَمَدُ

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانى‏اش همیشگى است،
اى که عزّتش عزیز است در عزّتش،چه عزیز است آن‏که عزّتش عزیز است در عزّتش،
اى عزیز،عزیزم گردان به عزّتت،
و تأییدم کن به یارى‏ات،
و وسوسه‏ها و حملات ‏شیطان را از من دور کن،
و دفاع کن از من به دفاعت،
و بازدار از من به کردارت،
و مرا از خوبان بندگانت‏ گردان،
اى یگانه،اى یکتا،اى تنها،اى بى‏نیاز.

مفاتیح الجنان و باقیات الصالحات، باب پنجم، امر هشتم ص 438

نقل قول:
 
پس از نافله مغرب خواندن این حرز مناسب است
بنده گاهی اوقات از این حرز هم استفاده میکنم

--------------------------------------------------------------------------------
مورد شماره 5:
تعویذی است که رسول الله صلوات الله علیه در جنگ وادی القری با خود داشتند و نگه دارنده ی آن در حفظ خدای متعال خواهد بود
و هر که آن را نوشته و به خود بیاویزد در امان خدای متعال، در حفظ خدا، در خجاب او، در غلبه ی او و حمایت او خواهد بود و فرشتگان او را محافظت میکنند!
بنده خودم این حرز را نوشته ام و برگردنم آویخته ام و از این حرز استفاده میکنم

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین الرحمن الرحیم مالک یوم الدین إیاک نعبد و إیاک نستعین اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین أنعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین الله لا إله إلا هو الحی القیوم لا تأخذه سنة و لا نوم له ما فی السموات و ما فی الأرض من ذا الذی یشفع عنده إلا بإذنه یعلم ما بین أیدیهم و ما خلفهم و لا یحیطون بشی‏ء من علمه إلا بما شاء وسع کرسیه السموات و الأرض و لا یئوده حفظهما و هو العلی العظیم شهد الله أنه لا إله إلا هو و الملائکة و أولو العلم قائما بالقسط لا إله إلا هو العزیز الحکیم هو الله الذی لا إله إلا هو عالم الغیب و الشهادة هو الرحمن الرحیم هو الله الذی لا إله إلا هو الملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز الجبار المتکبر سبحان الله عما یشرکون هو الله الخالق البارئ المصور له الأسماء الحسنى یسبح له ما فی السموات والأرض و هو العزیز الحکیم قل اللهم مالک الملک تؤتی الملک من تشاء و تنزع الملک ممن تشاء و تعز من تشاء و تذل من تشاء بیدک الخیر إنک على کل شی‏ء قدیر تولج اللیل فی النهار و تولج النهار فی اللیل و تخرج الحی من المیت و تخرج المیت من الحی و ترزق من تشاء بغیر حساب هو الله الذی لا إله إلا هو إلها واحدا أحدا فردا صمدا لم یتخذ صاحبة و لا ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا و هو الله الذی لا یعرف له سمی و هو الرجاء و المرتجى و الملتجأ و إلیه المشتکى و منه الفرج و الرجاء و أسألک یا الله بحق هذه الأسماء الجلیلة الرفیعة عندک العالیة المنیعة التی اخترتها لنفسک و اختصصتها لذکرک و منعتها جمیع خلقک و أفردتها عن کل شی‏ء دونک و جعلتها دلیلة علیک و سببا إلیک فهی أعظم الأشیاء و أجل الأقسام و أفخر الأشیاء و أکبر العزائم و أوثق الدعائم لا ترد داعیک بها و لا تخیب راجیک و المتوسل إلیک و لا یذل من اعتمد علیک و لا یضام من لجأ إلیک و لا یفتقر سائلک و لا ینقطع رجاء مؤملک و لا تخفر ذمته و لا تضیع حرمته فیا من لا یعان و لا یضام و لا یغالب و لا ینازع و لا یقاوم اغفر لی ذنوبی کلها و أصلح لی شئونی کلها و اکفنی فی الدنیا و الآخرة و عافنی فی الدنیا و الآخرة و احفظنی فی الدنیا و الآخرة و استرنی فی الدنیا و الآخرة و قرب جواری منک فأنت الله لا إله إلا أنت باسمک الجلیل العظیم توسلت و به تعلقت و علیه اعتمدت و هو العروة الوثقى التی لا انفصام لها و لا تخفر ذمتی و لا ترد مسألتی و لا تحجب دعوتی و لا تنقص رغبتی و ارحم ذلی و تضرعی و فقری و فاقتی فما لی رجاء غیرک و لا أمل سواک و لا حافظ إلا أنت یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله لا إله إلا أنت وحدک لا شریک لک و لا إله غیرک أنت رب الأرباب و مالک الرقاب و صاحب العفو و العقاب أسألک بالربوبیة التی انفردت بها أن تعتقنی من النار بقدرتک و تدخلنی الجنة برحمتک و تجعلنی من الفائزین عندک اللهم احجبنی بسترک و استرنی بعزک‏ و اکنفنی بحفظک و احفظنی بحرزک و احرزنی فی أمنک و اعصمنی بحیاطتک و حطنی بعزک و امنع منی بقوتک و قونی بسلطانک و لا تسلط علی عدوا بجودک و کرمک إنک على کل شی‏ء قدیر


مهج‏الدعوات‏ومنهج‏العنایات ص : 74

--------------------------------------------------------------------------------
و در نهایت
از امام صادق علیه السلام منقول است که:
هر کس معوذتین (سوره ی فلق و ناس) را در بامداد و شبانگاه 3 بار بخواند از همه بلاها ایمن گردد و سحر بر وی کار نکند. 
 

 

 

توجه:  

از بین دستورات بالا ۳ تا کار  اول رو پیشنهاد میکنم و اگر انجام بدهید ان شاء اللهمشکل حل میشود
بسیار مجرب است و شخصا چندین مورد رو ازشون دیدم
دنبال رمال و جن گیر و دعا نویس هم نرید . همین دستورات که از معصوم رسیده رو به نیت تبعیت از همون معصوم انجام بدید (این تبعیت خیلی خیلی مهمه از خود اون عمل مهمتره )
اولا اون حرز ابودجانه رو با وضو رو به قبله و به تبعیت از پیامبر (صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم) بنویسید و همراه داشته باشید

در ضمن چون بیشتر اذیت ها موقع خواب هست قبل خواب یک ایه الکرسی بخونید و با دست دور محل خواب خط بکشید
و ایات سخر رو با صدای بلند بخونید

 

یاد آوری میکنم که: 

 

این تبعیت خیلی خیلی مهمه از خود اون عمل مهمتره  

وقتی به نیت تبعیت میخوانید  

در حقیقت تحت ولایت صادر کننده ی عمل که در این جا (حرز ابودجانه) می شود رسول الله قرار میگیرید
و بدون نیت تبعیت اینها اثر خاصی ندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مصیب دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام من بارها و بارها و بارها از این حرز حضرت رسول صل الله علیه و آله و سلم جواب گرفتم و بهش یقین راسخ دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد