او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

محکم ترین رشته ی ایمان!

 رسول خدا صلوات الله علیه و آله از ابوذر پرسیدند: 

کدام رشته ی ایمان محکمتر راست؟ 

ابوذر پلسخ داد:  خدا و رسولش داناترند 

رسول خدا فرمودند: الموالاه فی الله و المعاداه فی الله  البغض فی الله 

دوستی کردن در راه خدا و دشمنی کردن در راه خدا و بغض برای خدا 

 

تحف العقول مواعظ النبی و حکمه ص ۵۴ 

 

ریشه ی ایمان را حب و بغض قلب مشخص میکند... 

 

چه چیزی را دوست داریم و چرا 

چه چیزی را دشمن داریم و چرا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد