او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

در چه حالیم؟؟

صد بار اگر توبه شکستی باز آی 

لطف خدا بیشتر از جُرم ماست!!!!!!!! 

 

اللهم صل علی محمد  و آل محمد و عجل فرجهم  

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

خدایا ما که به خودمون رحم نمی کنیم 

تو به ما رحم کن! 

همونطور که تا الان رحم کردی 

به حق محمد و آل محمد 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد