او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده
او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

او خواهد آمد، اگر من و امثال من بگذارند!

خدایا ما را از منتظران حقیقی اش قرار ده

حکمت ناب (3)

 مدیر و رئیس موفق باید چه کسانی را باید به خود نزدیک گرداند؟!

مولی امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب علیهما السلام:

...لْیَکُنْ آثَرُهُمْ عِنْدَکَ أَقْوَلَهُمْ بِمُرِّ الْحَقِّ لَکَ و...، وَاقِعاً ذَلِکَ مِنْ هَوَاکَ حَیْثُ وَقَعَ.
 
باید نزدیک‌ترین وزیران (و معاونان و مشاوران) خود را از میان اشخاصِ درست‌کردار و صادقی برگزینی که سخن حق را بیشتر به تو بگویند... هر چند این کارشان برای تو تلخ باشد!

نهج البلاغه (سید رضی): فرازی از نامه‌ی ۵۳ نهج البلاغه (نامه‌ی حکم انتصاب مالک اشتر نخعی به عنوان والی مصر)، ص۴۲۶

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد